zondag 6 juli 2008

8. Zoveel te doen.


I'm a chick on a mission.
Ik ben naar Thailand gekomen met de intentie om hier aan de slag te gaan. Als wat precies is nog niet helemaal duidelijk. Ik heb er net een 3- jarige studie NLP-coaching opzitten, dus 't lijkt me logisch dat het zoiets word. Ook ben ik een certificeerd trainer, dus workshops geven ligt ook binnen de oneindige mogelijkheden.
Ik ga dus op z'n vakantisch aan de slag. Netwerken, markt verkennen, mezelf kenbaar maken, reclame maken, workshops ontwerpen, mensen zoeken die me kunnen helpen met het design van de posters, klanten aantrekken, advies inwinnen, onderzoek doen.
En natuurlijk tussen alle drukke bezigheden door ook nog ontspannen en genieten.
Al gauw moet ik keuzes maken en richting aangeven, vind ik van mezelf. Ga ik marktgericht werken, of biedt ik gewoon m'n ding aan zoals het is? En wat is dat dan precies. Waar word ik blij van? Want daar gaat ’t volgens mij uiteindelijk toch allemaal om.
Nog maar eens die berg over geklommen om te kijken of ik de juiste mensen te pakken kan krijgen.

Misschien kan ik m'n ouwe vak als kapster maar weer eens oppakken?
En verder zijn er natuurlijk allerlei leuke workshops te volgen voor m'n persoonlijke vakgerichte ontwikkeling waar ik aan mee wil doen.

Maar ik ben alsmaar moe. Waar zou dat toch door komen? Ik snap er niks van! Ik leef in een heerlijk paradijs, op een luilekkerstrand, kan de hele dag niks doen...waarom ben ik toch zo uitgeput? Het zal wel te maken hebben, met het drukke ritme dat ik thuis had...
Maar eens wat vaker ontspannen dan. Maar ja, er moet ook van alles gebeuren...

Achtergrondmuziekjeboodschap van het moment:

We are all people, in search of luck
wanting more and more, till we get stuck
using things, we can call our own,
the net, the fax, our telephone
we're in control, sharp as a knife
postponing every joy in life
no time to think, no time to waist,
no time to see or feel what's real

enjoy your precious moments
they're gone before you know
and all the love you're searching for
is right here in sight, inside your soul

surrender to your inner feelings
discover what it's all about
so let's get to the subconsious
and tune in, turn on and chill out.



Geen opmerkingen: